
Słyszysz czy słuchasz?
Układ słuchowy to najważniejszy integrator sensoryczny naszego ciała. Gdy zaburzone jest słuchanie (uwaga słuchowa), wpływa to znacząco na rozwój osobisty i dobre samopoczucie
Układ słuchowy to najważniejszy integrator sensoryczny naszego ciała. Gdy zaburzone jest słuchanie (uwaga słuchowa), wpływa to znacząco na rozwój osobisty i dobre samopoczucie
Metoda Tomatisa działa u podstaw odbioru i integracji informacji zmysłowych. „Głos jest pod kontrola słuchu”
Istnieją zmiany fizjologiczne, które powinny zaistnieć w trakcie pierwszych 7 lat życia dziecka. To one gwarantują, że dziecko będzie miało dostęp do pełni zdrowia psychicznego na kanwie, którego rozwijają się umiejętności, które należy utrzymać i rozwijać przez całe życie szkolne.
Forbrain, to słuchawki kostne
z mikrofonem i filtrem dynamicznym pozytywnie wpływają na aktywność mózgu, sprzyjając przekazywaniu wysokich częstotliwości własnego głosu, które pełnią bardzo ważną rolę dynamizującą, pobudzając komórki słuchowe, które stymulują mózg
Osobiste słuchawki z mikrofonem do korzystania
z Metody Tomatisa® są alternatywą dla słuchawek wypożyczanych
w Gabinecie, jednocześnie pozwalają na doświadczenie Metody od razu po zakupie i zostają z Tobą po zakończeniu zaplanowanego cyklu, wspierając utrwalanie efektów treningu słuchowego
Poprawienie słuchania bezpośrednio działa na jakość głosu i zrozumiałą mowę
Dźwięk to wibracja, którą odbieramy poprzez kości oraz drogą powietrzną przez kanał słuchowy
Badania wpływu hałasu na uczniów i nauczycieli w szkołach potwierdzają, że wrzawa na korytarzach szkolnych często sięga powyżej 80 dB. Taki poziom decybeli może powodować u wszystkich, nawet u osób, które nie mają kłopotów z przetwarzaniem słuchowym, wrażenie czasowego niedosłuchu. Ma to bezpośredni wpływ na zdolność koncentracji i efekty w nauce.
Badania wpływu hałasu na uczniów i nauczycieli w szkołach potwierdzają, że wrzawa na korytarzach szkolnych często sięga powyżej 80 dB. Taki poziom decybeli może powodować u wszystkich, nawet u osób, które nie mają kłopotów z przetwarzaniem słuchowym, wrażenie czasowego niedosłuchu. Ma to bezpośredni wpływ na zdolność koncentracji i efekty w nauce.